dijous, 2 de febrer del 2012

Dubtes fins l'últim moment!!!

Durant el cap de setmana, crec que vaig agafar una miqueta de fred. Porto des de dissabte amb frenadols, i quan precisament pensava que ahir seria el pitjor dia, avui he passat la nit del lloro, amb febre i m'he despertat fatal. A més, a fora al carrer, previsió de neu i temperatures que rondaven els 2-3 graus.




Llegeixo comentaris de companys que aniran diumenge a la duatló, i parlen de la roba que portaran, tots abrigats, i jo no paro de fer combinacions. La meva habitació sembla el camerino d'una pasarel·la de roba esportiva.
Per més incertesa, acabo de rebre un correu de la Federació de Triatló, on informa que degut a les baixes temperatures, les categories inferiors no participaran a la cursa i que, segons els factors atmosfèrics, miraran d'ajornar l'esdeveniment. A mi ja m'aniria bé (jeje) que així em recupero de l'encostipat. Però si finalment no s'ajorna, aniré ben tapadeta.

1 comentari: