dijous, 23 de febrer del 2012

Avui tampoc he trobat el límit!

Aquesta tarda tenia pensat fer 40km en bici + transició + 5km run, però per un motiu prou important/necessari, se m'ha fet tard per sortir en bici, doncs  no volia que se'm fes fosc. Així que només he sortit 20km en bici i no em venia de gust sortir a córrer per la ciutat. He agafat el cotxe i m'he plantat al coll d'Alforja, per fer una miqueta de run per la muntanya. He agafat el camí que va cap a l'ermita de Puigcerver, uns 7km d'anada. Com que volia mantenir les pulsacions a 140, he anat diversos moments gairebé caminant. El camí és bastant planer, tot i que hi ha alguna pujadeta. Al final, he arribat a l'ermita, he fet mitja volta i cap avall, ja que el fred començava a aparèixer i no volia que se'm fes fosc, doncs no duia llum.
Reus, i al fons el mar...
He començat a baixar corrent, a bon ritme, i aleshores m'han trucat per telèfon. Mentre anava parlant, seguia corrent, i m'he adonat que el camí no em sonava gaire... tan poc em sonava que resulta que no era el camí! He arribat fins a un punt on no podia seguir endavant. Començava a fer-se fosc i m'he posat nerviosa. Per sort, el meu garmin porta GPS i he clicat l'opció "torna a l'inici" per a què em marqués el camí fins al cotxe. Han sigut vora 4km més fins que he trobat el camí i després encara em quedaven vora 5km per arribar al cotxe. Era fosc, no portava llum, fèia fred... Quina bogeria! A banda del GPS, duia el mòbil amb bastanta bateria i una amiga m'anava dient coses pel whatsapp. Finalment, he arribat al cotxe, gairebé a les 8 del vespre, havent fet un recorregut de 15.38km. Gairebé faig una mitja marató... Amb 9 graus de temperatura... Però avui no he trobat el límit. El que sí que he decidit és que demà em compro un frontal. M'ho he passat bé en aquesta aventura, però molt millor si hagués portat un llum.

Perduda a la muntanya però amb un somriure! Where is the limit?
Dades Garmin: Lost trail... de icewomann en Garmin Connect: Detalles



4 comentaris:

  1. jejeje, molt bona!! avore quan fem una caminata-running eeeeeee ;)

    ResponElimina
  2. jajajaj que gran Judith, menys mal que portaves el GPS ,ets molt gran Nena!!

    ResponElimina
  3. fent conscient l'incoscient? inconscient!! jaja

    ResponElimina