dimarts, 28 de febrer del 2012

Gràcies companys/es! / Gracias compañer@s!

Se m'han omplert els ulls de llàgrimes en veure la fotografia que el meu company d'equip, en Sergi Davila, acaba de penjar al facebook i ens ha etiquetat. No tinc prous paraules d'agraïment per tot el que la gent del Where Is The Limit? Team m'esta fent sentir en els poquets mesos que portem junts. Amb ells/es he retrobat l'alegria perduda, les ganes de fer coses; m'he sentit estimada, valorada i recolzada; he fet amics/amigues que valen molt la pena (i més que en vindran); amb ells/es he après moltes coses, no només de caire esportiu, sinó valors que potser els tenia una mica soterrats. El formar part d'un grup m'ha ajudat a crèixer com a persona cap endins, però també cap enfora i mica en mica, a valorar més el que tinc i més el que sóc. Tot el que aconsegueixo és un benefici per mi, però sens dubte és fruit d'un treball conjunt meu, del meu entrenador, (en Josh) i també dels meus companys/es d'equip. És per això que us dono les gràcies, companys/es! Encantada de formar part d'aquest gran club!

 Sergi Davila Borraz - @sergidavila
Se me han llenado los ojos de lágrimas al ver la fotografía que mi compañero de equipo, Sergi Davila, acaba de colgar en facebook y nos ha etiquetado. No tengo suficientes palabras de agradecimiento por todo lo que la gente del Where Is The Limit? Team me está haciendo sentir en los poquitos meses que llevamos juntos. Con ell@s he encontrado la alegría perdida, las ganas de hacer cosas; me he sentido querida, valorada y apoyada; he hecho amig@s que valen mucho la pena (y más que vendrán); con ell@s he aprendido muchas cosas, no sólo de carácter deportivo, sino valores que quizá tenía un poco enterrados. El formar parte de un grupo me ha ayudado a crecer como persona hacia adentro, pero también hacia fuera y poco a poco, a valorar más lo que tengo y más lo que soy. Todo lo que consigo es un beneficio para mi, pero sin duda es fruto de un trabajo en conjunto con mi entrenador (Josh) y también de mis compañer@s de equipo. Es por eso que os doy las gracias, compañer@s! Encantada de formar parte de este gran club!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada