dimarts, 21 de febrer del 2012

Entrenant molt ben acompanyada!

Avui he entrenat amb el meu personal training, en Josh Ricart. Pel matí, ens hem trobat al C.N. Mataró i hem fet una sessió de tècnica de natació. Hem intentat corregir alguns dels errors que cometo a l'hora de nedar i m'ha gravat en vídeo des de diverses perspectives, per a poder analitzar-ho posteriorment.

En acabar aquesta part, hem agafat la bicicleta i hem fet una sessió de 33.50km, on en Josh m'ha anat corregint la cadència i el canvi de plats i pinyons. La ruta ha sigut passant per Sant Andreu de Llavaneres - Sant Vicenç de Montalt - Arenys de Munt - Arenys de Mar i tornada a Mataró per la N-II, on he intentat posar-me a roda d'en Josh, però hi havia vegades que em costava de seguir-lo.

Dades Garmin:Untitled de icewomann en Garmin Connect: Detalles

Ha sigut un matí molt enriquidor per mi, doncs he pogut constatar que, físicament, no estic tan malament; i tot i que em queda molt per fer, tinc forces esperances i opcions per millorar. Així que després de marxar de Mataró amb la moral bastant alta, he passat per Barcelona (on m'han parat els mossos per saltar-me un semàfor en vermell i després de posar cara de bona nena, m'han deixat marxar), i he anat a la botiga Esportíssim, on m'he fet un regalet! Un preciós neoprè Sailfish Vibrant per a la meva iniciació a les triatlons!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada