diumenge, 26 de febrer del 2012

Entrenament de dos dies

Aquest cap de setmana he pujat a Prades en bici. Ha sigut una etapa feta en dos dies, doncs dissabte al migdia fèiem una calçotada familiar, i he tornat a baixar diumenge.



La pujada d'ahir, tot i que era dura, no se'm va fer excessivament pesada, doncs anava molt motivada i amb alegria. Tot i així, cap als 15km, l'esquena em va començar a fer mal i tot sovint havia de reduïr la velocitat i posar-me dempeus a la bici per estirar una mica.
El més dur va ser en arribar a Cornudella i pujar fins a Albarca. Allà em van passar tres ciclistes a bon ritme, i jo patint amb el plat petit posat... Un cop arribat al creuament, carretera enganxosa i prou coneguda de 8km, fins a arribar a Prades! Feina feta! 45 km en 2h i 40 minuts! Després, vaig fer estiraments, una dutxa i preparada per dinar!

Avui he fet la baixada per una altra banda. La única pujada que he fet ha sigut fins a la Mussara, 980mts d'alçada, però ja me la coneixia, així que tampoc ha sigut massa dur. Després, la baixada cap a Vilaplana, carretera amb moltes curves tancades, on m'he creuat amb diversos ciclistes i un equip femení estranger, que venien de pujada. He arribat a Reus en 1h i 40 minuts, una hora menys que la pujada, i menys km, també.



Dades Garmin: Reus-Prades-Reus de icewomann en Garmin Connect: Detalles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada