dimecres, 8 de febrer del 2012

El dia dels genolls

Avui tocava entrenament combinat: 8km run + 2100 swim. Com que fèia molt de fred i no estava gaire motivada per córrer, he "estrenat" la pista d'atletisme de Campclar a Tarragona, per poder anar seguidament a la piscina sense haver de traslladar-me.



He començat amb els 20 minuts d'escalfament i els genolls m'han començat a fer mal. Aquest matí m'he donat un cop al genoll "bo" i he anat coixa tot el dia. I mentre corria, no deixaven de fer-me mal tots dos. A més, com que segueixo encostipada, el ras em rajava tota l'estona i no és una sensació massa agradable... He acabat l'entrenament bastant desmotivada, perquè a banda del mal, notava que no era capaç de córrer lleugerament i les ppm em pujaven molt, com sempre. I això em desespera.

Després he anat a la piscina, i aqui la cosa ha anat bastant millor. La única "pega" és que segueixo sense lliscar massa bé. Únicament em trobo bé quan nedo amb el pull-buoy entre les cames. Al final m'he quedat sola a la piscina. És una cosa estranya estar així!

De tota manera, no ha sigut un bon dia, en general. He anat de bòlit tot el dia i després el cos no m'ha respós a l'entrenament com hauria d'haver-ho fet. En resum, més de 2 hores de patiment i mal humor. Espero que demà sigui millor dia! Toca bici i run!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada