diumenge, 19 de febrer del 2012

El que passa durant 56 minuts i 40 segons

n4nuq.jpg

56 minuts i 40 segons. Aquesta és la meva millor marca personal en els 10km. Avui, a la 1ª Cursa de La Pineda, amb l'ajuda d'en Joan Francesc, he aconseguit rebaixar el llindar que tenia estipulat als 10km.
M'he llevat al matí, m'he posat la nova samarreta del welcome pack pels riders del Where is the limit? i he anat a veure com em responien els genolls. No estava massa motivada per aquesta cursa, doncs no havia entrenat gaire aquesta setmana i ja tenia en ment el que passaria: pulsacions pels aires, mal de genolls i una hora de patir.

He arribat allà, m'he trobat amb en Joan Francesc, hem anat a que ell esmorzés i hem escalfat una miqueta abans de començar. El circuit era molt pla, dues voltes a un recorregut que variava en algun dels punts de la segona volta, per tal de poder acollir simultàniament una cursa de 5km i una de 10. El traçat estava ben delimitat i senyalitzat. Bona organització.

Al primer kilòmetre ja m'he adonat de que les meves pulsacions estaven a 180, i tot i que he provat de baixar-les, no ho he aconseguit. El ritme del primer kilòmetre ha sigut de 5.13 (bastant rapidet per mi) i la resta, per l'estil. Cap al km 7, ha aparegut la llaga de sempre al peu dret. Jo no sé si són les sabatilles, els mitjons, les plantilles o què, però sempre em passa quan corro al voltant d'aquesta distància. En Joan Francesc m'ha anat fent de llebre durant tot el traçat i a l'últim km m'ha esperonat bastant, però les pulsacions rondaven els 190 i no podia apretar gaire més. Així que he arribat a un ritme bastant fort, tot i que, d'haver sigut més baixos els batecs, podria haver sigut més ràpid. Cames en tinc per córrer més. Em falta fons, molt de fons!

Satisfeta pel resultat? Si i no. Per una banda, penso que esta molt bé haver baixat de 1h, però per una altra banda, penso que ho podria haver fet molt millor. El fet de ser incapaç de baixar aquestes pulsacions, em desespera. L'exigència i la poca paciència em maten.

Demà serà un altre dia. Descans, revisió de plantilles i visita al traumatòleg pels genolls.

Dades Garmin: Cursa 10k. La Pineda de icewomann en Garmin Connect: Detalles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada