dilluns, 30 de gener del 2012

Cap de setmana multidisciplinar

Aquest cap de setmana ha sigut bastant esportiu. Molt esportiu. Tenia els plans fets des de fèia molts dies, però la pluja a l'últim moment em va obligar a modificar-los lleument. O, si no a modificar-los, no m'ha deixat gaudir-ne complertament. Tot i així, què bé m'ho he passat!

Dissabte a les 8.30, sortida en BTT amb el meu germà. En tàndem! Tot i que plovisquejava i fèia fred, vam fer una volta de 51km, passant per Gavà, Sant Climent, Begues i el parc natural del Garraf.



 Els trams de pujada del principi em van cansar bastant. Sort que el meu germà està fort de cames i tirava per mi... Als trams de baixada a 60km/h, entre pedres i fang... m'amagava darrere seu perquè no ho volia ni mirar. Vaig estar a punt de posar-me a plorar! Però tot i així, no vam caure! Vam acabar pujant per les costes del garraf, però no compta com a repte fet, ja que només va ser un trosset. En arribar a Castelldefels, el meu germà em va deixar posar-me davant i "manar" pel passeig marítim, i és realment complicat. Motiu de més per haver patit durant les baixades... sort que ja arribavem a casa! Vaig acabar tota mullada, amb els peus congelats, plena de fang i tremolant. I encara m'esperava una transició de 15 minuts de running, que al final només van poder ser 5. Després, una bona dutxa de 20 minuts i una bona migdiada van ser suficients per recuperar-me per a la jornada següent.


Dades Garmin: Sortida BTT-Tàndem de icewomann en Garmin Connect: Detalles

Avui a les 7:00 m'ha sonat el despertador i, en veure que no plovia, he esmorzat, he carregat la bici al cotxe i he marxat cap a Barcelona, on m'esperaven els nois del Where Is The Limit? team per fer una sortida costera "apte per a tots". En arribar allà he vist els "cracks" amb qui havia d'anar, amb cascs de contrarellotge i unes bicicletes que fèien sorolls d'avió quan canviaven o frenaven. Un espectacle per mi, vaja.


L'espectacle, però, m'ha durat poc, perquè un cop hem sortit de Barcelona, quan jo marcava velocitats de 30-35km/h (cosa gens despreciable per mi), els campions han baixat pinyons i els he perdut de vista. Ja no els he tornat a veure més. Així que jo he anat fent el que he pogut, sempre ben acompanyada d'en Ferran, Adri i altres dos companys, que no m'han deixat sola en els gairebé 80km que hem fet. Els estic molt agraïda, doncs sóc conscient de que ells podrien haver tirat molt més. Hem fet tot el traçat per la costa, arribant fins a Arenys de Mar, on hem pres un cafè que ens ha sentat a glòria, doncs fèia molt de fred, i hem tornat desfent el mateix camí.

Dades Garmin:Sortida Costera WITL? de icewomann en Garmin Connect: Detalles

Estic bastant contenta d'aquest cap de setmana. M'emporto bones experiències i una mica de refredat. I un recordatori: el culot etxeondo no és apte per fer molts km!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada