diumenge, 8 de gener del 2012

Demà més i millor!

Avui tenia prevista una sortida de 65km, però no m'he vist suficientment motivada per fer-la. Anava poc abrigada, fèia bastant de vent i el meu cap només pensava en que havia de deixar les coses llestes per començar demà a l'escola un altre cop. Així que he girat cua cap a casa, i en total he fet 20km. Després de fer una transició matussera (deixar la bici al traster, pujar a casa, canvi de roba i sabatilles) i he sortit a córrer 5km.

Al principi les cames em fèien una mica de mal i he començat a pensar que com carai pensava assolir els reptes de duatlons i triatlons si les sensacions eren aquelles... Però mica en mica m'he anat sentint millor i amb força i he acabat fent 5.50min/km durant els 3 últims. Crec que esta bastant bé, tot i que les pulsacions anaven pels aires. Com sempre. Però sé que puc millorar, em queda molt de camí encara per fer. Així que demà... MÉS I MILLOR!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada