dimarts, 3 de gener del 2012

Cremem els turrons

Ja tocava. Tercer dia de l'any i encara no havia fet cap sortida de res. Aquest matí, aprofitant un temps immillorable, m'he llençat a la carretera a fer un dels trams més ràpids del Rally Catalunya-Costa Daurada: la pujada al Coll de la Teixeta.
He sortit de Reus molt animada perquè feia sol, poc fred i la roba que portava, era d'estreno! Arribant a Riudoms se m'ha posat un ciclista a roda, i hem anat fent relleus fins que m'ha deixat en arribar a Montbrió. Des d'allà, he pogut gaudir de la carretera poc transitada i de les vistes de l'embassament de Riudecanyes amb la mar de fons. Preciós!


Pujant direcció Duesaigües ha començat el vent i a on no tocava el sol, fèia realment fred. Als últims kilòmetres abans d'arribar a dalt del Coll de la Teixeta hi havia moments en els què el vent gairebé em tombava i no em deixava avançar, però tot i així he gaudit de la pujada.

Finalment, he arribat a dalt, m'he tapat i, per evitar tornar per la nacional, he baixat pel mateix lloc, acabant a Cambrils, rodant una miqueta pel passeig marítim i cap a casa!

En total, han sigut 66,40km en un temps de 3 hores, 1.704 calories gastades i una velocitat màxima de 50km/h! I l'equipació nova wind stop ha acomplert perfectament la seva tasca!



Dades Garmin 
Coll de la Teixeta de icewomann en Garmin Connect: Detalles

Ah! i aquest vespre... PRIMER ENTRENAMENT D'HANDBOL POST-LESIÓ! Tot i que no tinc la mobilitat al 100% recuperada, ja m'ha dit l'entrenadora que avui toca físic. Així que... a posar-se en forma!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada