dilluns, 2 de gener del 2012

A aquests boj@s que no corren, ni roden, ni neden

Està prou demostrar que fer esport aporta beneficis a nivell anímic, físic i fisiològic; posibilita les relacions interpersonals; incita la competitivitat vers un mateix i els altres, la qual cosa és positiva sempre i quan aquesta competitivitat sigui sana... Fer esport ens aporta múltiples beneficis que, qui no en practica, és incapaç d'entendre. Un dia gris pot canviar a un color més agradable, amb només una estoneta d'activitat física, sigui del tipus que sigui. I aquest benefici personal, influeix positivament al nostre entorn, doncs les relacions es mantenen més fluides i les tensions desapareixen.


Dels qui em coneixen, he sentit a dir moltes vegades: -Ara te'n vas a córrer? Estas boja? amb el fred/calor/sol/pluja/humitat/dia/nit... que fa!- o bé -Un altre cop? et passes el dia fent esport- Doncs mira, sí,  i què passa? Faig esport, m'agrada fer esport, no sóc un crack i tinc limitacions que amb l'entrenament aniré superant, i precisament això és el que em fa seguir endavant. El fet de millorar, de superar-me. I això m'aportara la confiança que necessito per a fer front a altres dificultats que se'm presentin a la vida diària.
Així que, per a tots aquells que ni corren, ni neden, ni roden, ni patinen, ni res de res, haurieu de sortir a fer una miqueta d'exercici. És bastant més sa que criticar.

Aqui us deixo un vídeo que, segurament, molts dels esportistes haureu vist alguna vegada, i els que no ho heu fet, aprofiteu ara i feu-ne una reflexió. Potser canviareu el vostre parer.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada