dijous, 1 de març del 2012

Entrenant amb el mono TEAM RIDER!

Diuen que no has d'estrenar mai roba el dia de la competició. Per això, avui he anat provar l'equipació nova de triatló de l'equip.

Val a dir que ahir a la nit me'l vaig provar i... buf... em va semblar que era una miqueta transparent! Avui, aprofitant que fèia bon dia, he sortit a entrenar únicament amb el mono i una jaqueta tèrmica, i la sensació és immillorable! No molesta per enlloc! Tot i així, em segueix semblant una miqueta transparent. I seguia amb aquesta sensació quan no m'ha passat cap ciclista, sinó que s'han posat a roda... I no crec que fos perquè jo anava molt de pressa...

Avui l'entrenament ha consistit en 20km bike + 30minuts run, intentant, en aquest últim tram, no pujar de les 140ppm. Com que aquest cap de setmana tinc la Duatló Ciutat de Reus, he fet el circuit de bicicleta (22km) per veure com anava el traçat. Hi ha algunes petites pujades, que puc compensar en els plans i lleugeres baixades. He portat un ritme mitjà de 30km/h. Crec que puc acabar el traçat en menys de 50 minuts.

Després de deixar la bicicleta, he sortit a córrer els 30 minuts que em tocaven, mantenint baixes les pulsacions. Hi ha estones que he hagut de caminar, perquè de seguida pujava a les 150, tot i portar un ritme molt lent! (8min/km!) Tot i així, he disfrutat tota l'estona. I d'això es tracta. De disfrutar amb el que fas. Ja patiré a la competició!!!

2 comentaris: