dimarts, 13 de març del 2012

Nou repte WITL?

Ho han tornat a fer. Un cop més. M'han convençut. I jo m'he deixat convèncer fàcilment. Fèia molts dies que els sentia parlar dels Monegros: que si sóm no sé quants, que si munteu esdeveniment perquè s'han de quadrar els cotxes, que si feu la cursa llarga o la curta... i jo cada vegada amb les dents més llargues. No m'havia plantejat aquest repte, doncs el dia 6 de maig (dia del meu sant), volia fer la triatló sprint de Sitges, però al final, seguint els consells dels companys, que de triatlons n'hi ha més per escollir, que els Monegros és només un cop l'any... INSCRITA AMB EL DORSAL 5505!!! SOM-HI!!!


El dia 5 de maig estaré, junt amb molts dels meus companys d'equip, a la Monegros 29er, i el millor de tot és que TENIM EQUIP FEMENÍ!!! Aquest cop si! Allà ens trobarem la Vane, l'Ada, la Soraya (nova incorporació, benvinguda!), la Silvia i... la Sulaika (a veure si és veritat!). Tot un equip femení de luxe inscrites a la mitja marató, de 66km.

En principi, la cursa no presenta molta dificultat, pel que he pogut llegir. És bastant planera, per pistes, tret d'algunes pujades. Suposo que gran part de la dificultat rau en la temperatura que pugui fer al maig i bé, que una cursa mai està exempta de riscos, i menys encara, una de BTT.

Perfil de la mitja marató
Per fer-la, m'acompanyarà la Specialized del meu germà (que al final m'haurà de cobrar pel lloguer!), que en ser tubeless m'evitarà estar pendent de les possibles punxades. 

Així doncs, preparada! motivada! i, per què no dir-ho... ACOLLONIDA! Però bé, de vida només en tenim una per gaudir-la i les oportunitats s'han d'aprofitar. Per tant, al maig RUMB ALS MONEGROS!!! Where is the limit?

1 comentari:

  1. Moltes gràcies per la rebuda!!
    Estic segura que ens ho passarem molt bé i totes/ots ho aconseguirem!!!
    Monegros, allá vamosssss!!!

    ResponElimina