dimecres, 7 de març del 2012

Més proves!!!

El meu pit!

Avui he provat el neoprè dins la piscina. He esperat a última hora, per a què no em veiés massa gent i he fet l'estreno. Mentre parlava amb el socorrista, anava fent feina. Ell em dèia que en quatre piscines em moriria de calor, però realment he suat un munt només per posar-me'l!
Un cop posat i adaptat, he entrat a la piscina i... ooohhh!!! quina sorpresa!!! és molt còmode! Només m'ha entrat una primera capa d'aigua, perquè el duia mal tancat de darrere, pero he nedat perfectament! Em fa flotar bastant, sobretot de les cames, i he fet unes quantes piscines sense donar cap patada. M'he gravat en vídeo (estan a la part multimèdia) per així poder corregir, a simple vista, algun moviment. Amb les correccions matusseres que he fet, he baixat el número de braçades en els 25mts. És qüestió de seguir treballant i crec que, sobretot, haig d'agafar més força de tríceps i dorsals.

La meva cuixa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada