dissabte, 10 de març del 2012

Un altre repte més al sac!

Aquest matí he sortit en bicicleta per la carretera, a aconseguir un dels meus reptes: les costes del Garraf. 15km de pujades i baixades, vora el mar, en una carretera estreta plena de corves i de cotxes. Plus de perillositat!

M'acompanyava el meu germà que, com que esta molt fort, anava mirant el paisatge i xiulant, i dient-me "ara ve baixada!" i jo només veia pujada (encara la busco, la baixada...). Durant el tram de les costes, tant d'anada com de tornada, ell anava darrere meu, fent-me d'escut pels cotxes, la qual cosa em posava més nerviosa perquè jo anava al meu ritme lent de sempre i fèia que ell també anés a poc a poc. Plus de perillositat! Però bé, per això estan els germans grans... per anar marcant el camí.

En arribar a Sitges, hem enfilat la carretera interior cap a Vilanova, i seguint per allà hem arribat fins al petit poblet de Castellet i la Gornal, amb unes vistes meravelloses d'un castell que es reflexava a l'embassament de Foix. Hem parat un moment, mitja volta i tornada a casa pel mateix camí. La tornada se m'ha fet una miqueta més dura, doncs ja duia uns quants km a les cames i el genoll em començava a fer mal. Tot i així, he arribat bastant decentment, fent la última pujada de les costes amb el plat gran!

Castellet i la Gornal, i a sota, l'embassament de Foix
Ara estic que no m'aguanto. He fet migdiada d'una hora i mitja, i és que a més, necessitava dormir, després de la setmana estressant que he portat, tant a nivell d'entrenaments com de feina a l'escola.

Dades Garmin: Costes del garraf-Pantà de Foix de icewomann en Garmin Connect: Detalles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada