diumenge, 4 de març del 2012

"De les incidències, fes-ne acudits"

Avui he competit a la XXI Duatló Ciutat de Reus. Tenia ganes de fer aquesta duatló, doncs al ser a Reus mateix, coneixia perfectament el terreny. Tot i així, ha sigut molt més complicat del que m'esperava!

El dia no ha començat gaire bé per mi. M'he llevat amb mal de cap (que ja arrossegava d'ahir), mal de genoll i cervicals i bastant nerviosa. He esmorzat el mateix de cada dia, he posat una rentadora, he recollit roba i a les 9 he baixat cap al C.N. Reus Ploms. Hi havia força activitat i en arribar, he vist l'Eric Besora i m'ha vingut a saludar. Bé, la seva parella, la Ruth em faria alguna foto.
Després de deixar la bici al box (cutre-box de fusta enmig de la gespa enfangada), he anat a saludar a tots els que coneixia que estaven a l'organització i m'he posat a escalfar, donant uns tombs a la pista. M'he apropat a veure les indicacions de la ruta que havíem de fer, que més o menys ja tenia interioritzada. Circuit tallat al trànsit. Fantàstic!
A les 9 han donat la sortida masculina i algunes noies ens hem afegit també. No havien informat massa de que havíem de sortir una estona més tard! Quan ens ha tocat el torn, hem sortit, donant una volta a la pista i enfilant per l'aparcament de darrere la policia. El primer km l'he fet a 4.40, per evitar que em marxessin les noies, error que he anat pagant de mica en mica, doncs només sortir al carrer, ja anava la última. Pulsacions a tope, a estones caminant, cotxes que m'han passat, el policia en moto dient "voy detrás de la última, en la cola". Molt motivant. Hem arribat a la pista de nou, una altra volta i havíem de sortir per fer els últims km abans d'agafar la bici, però jo no sé què ha passat, com ens han indicat, que hem acabat corrent 6.5km, és a dir 1.5km més del que tocava. Enfadada, m'he queixat mentre arribava corrent, he agafat la bici i he sortit volant cap al circuit.


Em pensava que arribavem fins a la rotonda de Constantí, però a l'alçada del polígon, han tallat la carretera i ens han fet girar. Quan he arribat a Reus de nou, m'han fet baixar cap a l'avinguda, per arribar un altre cop a la pista. Allà, quan ja havia baixat de la bici, em pregunten quantes voltes havia fet i si era la primera. Com que només havia fet una volta, m'han fet tornar a sortir i enllaçar el circuit de bici de nou. La ràbia m'ha fet volar a 40km/h, passant a tot el que podia. He arribat amb els bessons enrampats, enrabiada, i em quedaven 2.5km per córrer. En tornar a sortir, se m'ha trencat el porta-dorsals i he hagut de lligar-lo com he pogut perquè em molestava bastant. Total, que al final he acabat estragada, de mala llet i a més, m'han donat una birria de samarreta!!! ni tècnica ni res!!! de roba!! au! per fer draps!

Amb el dorsal de costat, mig trencat

Finalment, he quedat en la posició 188 general, 21 femenina, amb els temps:
TRAM 1: 37:10    TRAM 2: 45:49   TRAM 3: 15:37    TOTAL: 1:38:36

Ah! i l'últim regal: una ungla del peu negra!!! Com jo de negra!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada