dimecres, 28 de març del 2012

Com peix a l'aigua!

Ja fa un mes que tinc el neoprè i em moria de ganes de provar-lo a la platja, però com no sabia com organitzar-me amb el tema d'on deixar la roba, etc... estava esperant a què algú vingués amb mi i es quedés a la platja, guardant-me les coses. Però després de fer una enquesta popular de novata ahir al vespre, vaig decidir que avui anava a la platja a estrenar el neo.

El dia, immillorable! un sol preciós! i la temperatura exterior, perfecta! En sortir de l'escola, he anat cap a Cambrils, m'he canviat al cotxe i m'he posat el neoprè allà mateix. He tancat el cotxe amb la clau de recanvi i l'he embolicada en una bosseta i me l'he posat dins el banyador. Així, no creia que es mogués amb el neoprè posat. I no, no s'ha mogut!
He arribat a la vora de l'aigua. La sorra estava bruta, i hi havia tot de mini-medusses  que anava portant l'aigua. Una mica d'engúnia, sí... Tot i així, m'he posat el gorro, les ulleres i he entrat a l'aigua. La sensació, immillorable! Gens de fred, el neoprè és genial! I flotava bastant. He estat nedant força estona entre els espigons, i de tornada, m'he mig embolicat amb fils de pescar de les canyes d'uns senyors que pescaven. La poca gent que hi havia, em mirava a mesura que anava passant. Jeje, quina sonada!
He sortit de l'aigua, he comprovat que hi havia aigua a les dutxes, he anat a buscar la roba al cotxe i he tornat a la platja, per esbandir el neoprè i canviar-me. Abans, però, m'he quedat una estoneta prenent el sol i gaudint de la tranquil·litat que es respirava. Tot i que només he fet uns 20 minuts de natació, la sastisfacció que he sentit per estar a la platja i gaudir del sol de mitja tarda, val per molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada