dilluns, 9 d’abril del 2012

Setmana Santa bastant complerta!

L'esperada setmana de vacances ja ha arribat! Com que he fet de nòmada, fins avui no he pogut descarregar dades i fotografies. Així que aqui va el resum tot seguit!

Dissabte, 31 de març:
Comencem la diversió amb una sortida de 80km amb el club. Sortim de Barcelona, direcció carretera de la Roca, amb pujada a dos ports bastant durs per mi, però poca cosa pels companys. Així doncs, com sempre, em vaig quedar enrere, però anava ben acompanyada d'en Toni Marsal i en Ferran Almeda, que m'anaven donant consells.  En arribar al port d'Òrrius, en vista de que encara tenien pensat pujar 2 ports més, en Joan Francesc, en Javi i jo vam deixar el grup i vam tornar cap a Barcelona per la costa, la qual cosa em va agradar molt, doncs fèia un dia preciós.


Dades Garmin: Sortida WITL? Carretera de la Roca-Orrius de icewomann en Garmin Connect: Detalles
La recompensa: un frapuccino de frambuesa i te verd a Les Glòries, amb la companyia d'en Joan Francesc!

Diumenge, 1 d'abril: Sailfish Swimnigts!
Al Canal Olímpic s'havia organitzat un esdeveniment per provar neoprens de la marca. Nosaltres no vam faltar, i acompanyats per un esportista de renom: Albert Medrano, que ens va fer tot un entrenament de natació on vaig poder constatar que no estic pas tan malament! Nota personal: "Si comes como un cerdito y entrenas, serás un cerdito entrenado!". Venia d'una barbacoa i entre el que vaig menjar i l'aigua verda del Canal, vaig passar estones de patiment, Tot i així, una bona experiència!



Dilluns, 2 d'abril: Pujada al Rat-Penat!
Ocasió perfecta per a acomplir un dels meus reptes: no fèia molta calor i em veia amb ganes i capaç d'assolir-ho. No sabia què m'esperava, però estava disposada a pujar. Amb paciència i el plat petit, vaig anar pedalant, a estones gairebé parada, perquè la pujada era impressionant! Vaig aturar-me a mig camí, a l'oficina del parc, quan només portava 3 km de pujada. Els forestals em van dir que em quedaven uns 3km per arribar als repetidors, però no em veia amb cor de seguir pujant i se m'estava fent tard. Així que foto de rigor i cap abaix. Un altre dia l'acabaré. Ara ja sé per on van els trets!

Dades Garmin: Pujada al Rat-Penat I de icewomann en Garmin Connect: Detalles
Quan vaig arribar a casa, i després d'una bona dutxa, em vaig regalar un bon massatge, a mans d'en Roberto (@artcorpore), massatgista del club.

Els altres dies de la semana, entre pluges i mal temps, han fet que aprofités els recursos que ens ofereix Barcelona per a fer esport: me'n vaig anar a un dels gimnassos DIR a fer les meves rutines de natació. Genial, espectacular, impressionant, relaxant, fantàstic! Tant de bo aqui tinguessim equipaments d'aquest tipus.

En tornar cap a Reus, el temps ens va donar un dia de treva i vaig sortir a fer els 50km per la costa que em tocaven. Havia de ser una ruta suau per treballar la cadència, però el vent que fèia m'ho va posar bastant difícil. Tot i així vaig arribar fins a Miami-platja i vaig tornar.
Dades Garmin: Miami platja de icewomann en Garmin Connect: Detalles

Finalment, i per acabar aquesta setmana tan moguda, tocava una mica de MTB per a preparar-me per La Portals i els Monegros. Vaig pujar a Prades i, tot i que fèia molt de fred (6 graus a les 9 del matí!), vaig carregar una ruta al garmin i vaig sortir a pedalar. Em fèia molta il·lusió pujar a la Baltassana (1102m, tot i que el Garmin em marca 1182m), però la ruta que vaig escollir, no passava per allà. Però vaig fer-la igualment i en acabar-la, vaig continuar, fins a pujar al tossal.


Aquesta sortida no va estar exempta de riscos, ja que el terreny estava ple de fang i aigua. A les pujades vaig patir, fins al punt de caure una vegada i clavar-me el manillar al pit. Per un moment vaig pensar si m'havia esquerdat alguna costella, doncs em fèia mal en respirar, però vaja, crec que no. Tot i que la senyal de guerra no me la treu ningú!


I finalment, una de les parts més divertides, la baixada, a tota velocitat, pel mig dels tolls i el fang, saltant com una boja i cridant, treient tot el nervi acumulat i desfogant-me per tornar a engegar una semana més! WHERE IS THE LIMIT???


Així acaba un WITL? una gran setmana!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada