diumenge, 29 d’abril del 2012

Road to Monegros

Queden 5 dies i 16 hores per a la Orbea Monegros 29er. El 5 de maig, els meus companys d'equip i jo marxem cap a una de les diverses proves que es disputen al desert dels Monegros. En aquest cas, és en MTB. Hi ha dues curses, la marató de 119km, i la mitja marató de 66km. Jo estic inscrita a la mitja marató. Per fer-la, tenia pensat portar la MTB del meu germà, però sorprenentment, he sigut una de les escollides per l'organització per a provar una Orbea Alma H10 de 29". Així que aniré d'estreno... És una bicicleta amb rodes més grans, es suposa que vas més de pressa, però a les pujades has de tenir les cames molt fortes, doncs tampoc té plat petit. Això sí, als plans, és ràpida! Per tant, tret d'uns 15km de pujades, no crec que tingui massa problemes per acabar.

Durant aquests dies, he estat fent entrenaments en MTB per preparar la cursa. Aquest cap de setmana em tocaven 4h un dia i 3h + 5km run de transició. Tot i que he procurat respectar el planning marcat, no m'he acabat de sortir, doncs el GPS no em marcava les rutes que tenia planificades i, en no conèixer els camins, vaig preferir no arriscar.
Així, dissabte vaig anar a Siurana i al Pla de la Guàrdia (que no sé per què li diuen pla, perquè per pujar fa molta pujada...) i em van sortir 2h:28min per fer 26.46km. Després un run de 3,43km i se'm va posar a ploure.

L'embassament de Siurana

Al Pla de la Guàrdia, a punt de ploure!
Avui diumenge, havia de fer 4h de MTB, i com que havia quedat amb els companys d'equip per anar a Sitges i ells anaven per carretera, jo els vaig dir que aniria per muntanya i ens trobaríem allà. La mala sort ha sigut que el GPS no m'ha marcat el camí i seguir una fletxa sense res més a la pantalla, era impossible. Així que he acabat fent les costes del Garraf per carretera i amb la MTB. En arribar allà, dia esplèndit! Sol, platja, visita al Llaollao d'en Toni Marsal i en Ferran Almeda, dinar tots junts, migdiada i partidet de pales a la platja i tornada en tren! Un dia per repetir!

Arribada a Sitges!

Llaollao sanum! No engreixa!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada