dijous, 5 de juliol del 2012

Nit de lluna plena... sortim a córrer!!!


Ahir a la nit vaig participar en la cursa de la lluna plena, organitzada pel Runnering Viladecans. Com el seu nom indica, havia de ser per la nit! Així que tocava estrenar el frontal en cursa. A la tarda, vaig anar a recollir l'accessori per portar-lo al cap, però finalment no el vaig aconseguir, i em va tocar enganxar el llum al camelbak. Un invent força sapastre, que va funcionar una estona, però al final, vaig acabar portant el llum a la mà.

Para Ada, con cariño... :-P

Sorprenentment, allà vaig coincidir amb la Marta, a qui no coneixia de res i que, en una tarda de correus i whatsapp bastant frenètica amb diverses noies conegudes a través de twitter, va resultar que vam acabar corrent juntes i fent un "avituallament" posterior.

La cursa... com diria en Josh "de cafè i madalenes" (m'ha agradat això!). No era una cursa competitiva i la intenció era d'anar parant cada 3km per a reunir el grup. Gairebé 1000 persones, entre caminants i corredors, vam omplir la muntanya dels voltants de Viladecans. A on vam anar? Ni idea. Fins que no descarregui les dades del garmin, no ho sabré. L'organització, genial. Amb la inscripció ens van donar un lot de productes exagerat i una samarreta tècnica molt xula! El recorregut estava controlat pels voluntaris i pels bombers, que en diversos moments s'encarregaven de refrescar-nos amb les mànegues d'aigua. Molt divertit! La Marta i jo vam començar corrent a un ritme de 6km/min, crec que bastant bo, tot i que a estones, havíem de caminar. Però al cap i a la fi, a cap de les dues ens anaven a donar cap premi (ni tampoc vam ser agraciades amb cap dels regals que es van sortejar!).

Primera parada... fotos no!
En total, vam trigar 1h22minuts en fer el recorregut de 10km, amb parades incloses i embuts per passar per llocs estrets. I... segons puc veure ara mateix... vaig acabar amb una velocitat de 4:06/km!!! Uau! Llàstima de no ser capaç de mantenir un ritme semblant en les curses!!!

Mullada, suada però encantada!!!
En acabar la cursa, es va fer el sorteig de material, que no ens va tocar res. I com que no donaven canapès ni res més que aigua i isotònic, la Marta i jo vam anar a fer el nostre propi recovery...





2 comentaris:

  1. Suena divertido, eso de parar cada 3km para reagrupar es una buena idea. Así puedes correr mas tranquilo y disfrutar mejor del entorno.

    Me quedo con el ultimo avituallamiento, jejeje

    Saludos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si la intención es hacer una marcha "social", el reagrupamiento es esencial. La verdad es que fue muy divertido con los bomberos echándonos agua varias veces, y el ambiente que se vivía era espectacular. Por cierto, me dijeron que la cerveza es el mejor recovery que hay!!! Saludos!

      Elimina