dimecres, 18 de juliol del 2012

Cyclotour Calafat: 24h de pedalades!

El cap de setmana del 7 i 8 de juliol es van celebrar les 24h al circuit de Calafat, on vaig participar en equip de relleus, juntament amb en Ferran Pintor, la Soraya i en Rafa. En Pep, per la seva banda, va participar en la categoria individual.
WITL Team + Pep + Jorge Unzueta

No sabia ben bé com aniria la cosa. Em cridava l'atenció això de rodar per un circuit, 24 hores, per la nit... Pintava emocionant. Però a mesura que anaven passant les hores, se'm va fer molt pesat. La nostra estratègia inicial era de fer relleus cada 2h, però per la calor i la monotonia que suposa el donar voltes a un circuit, vam optar per fer relleus cada hora. Això suposava que cada 3 hores (més o menys), havíem de sortir a la pista i era bastant difícil el dormir o descansar correctament, hores mortes veient com ciclistes passaven per allà davant, xerrant amb un o altre, mirant una classificació no actualitzada, i un exèrcit de mosquits... Molt pesat, tot plegat. I el circuit... bastant bo, ben asfaltat, però no il·luminat i a la nit, van haver-hi dos revolts que gairebé els faig rectes... I el diumenge, a les últimes voltes ja n'estava fins al capdemunt de rodar per allà. I això que jo havia de rodar poquet! No podia pensar en com s'havien de sentir els que participaven en la categoria individual! Però bé, el treball en tot això, suposo que és més mental que no pas físic.
Foto de @rafagonzalez_00
Foto de l'organització

La part positiva d'això, doncs veure en Pep en acció, que suposava un entrenament per al seu proper repre (1000km non-stop a Montmeló), conèixer a altres ciclistes i compartir box amb en Jorge Unzueta i el seu pare, que és d'allò més entretingut!
Esperant el relleu 
El meu equip i jo... vam fer el que vam poder. La Soraya i en Rafa es reservaven per al proper cap de setmana de competició als Monegros; en Ferran Pintor que està molt fort, i gràcies a ell, sovint avançavem posicions; i jo... anant fent. Vam quedar en segona posició, i ens van donar una medalla. Però no sé per què, però em va saber a poc... Bé, sí que sé per què: perquè només competiem 2 equips en la nostra categoria!

"Los hechos hablan"



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada