dijous, 26 de juliol del 2012

Triatló de la Vila

Em feia particulament il·lusió participar en aquesta triatló, per diversos motius. Primer, perquè es celebrava a Barcelona, ciutat que n'estic enamorada, i segon, perquè el faria per relleus amb la Vane i l'Ada, les meves companyes d'equip, projectes i últimament, bogeries.

Em vaig aixecar molt d'hora, vora les 5.30. Havia quedat que recolliria la Marta a Viladecans, i tot i que ella només venia per animar, es d'agraïr la matinada que va haver de fer un diumenge. A les 7 ja érem al pàrquing de la Mar Bella, esperant que arribés l'Ada per anar juntes cap a la zona on es feia la tri. Vam haver de caminar una estona fins a sota les torres, però anavem entretingudes veient la "fauna" nocturna que s'acumula a les platges un cap de setmana.
Arribem a boxes, molta gent, no ens trobem amb ningú... l'Ada i jo entrem al nostre box i trobem la Vane, que ja estava preparada. No sortíem fins a les 8:55, així que ens quedava bastanta estona. Vam deixar les coses i vam sortir fora a trobar-nos amb alguns companys, la Marta i la Carol, que també havia vingut per animar.
L'hora s'apropa, busquem un lavabo. Estan molt bruts perquè resulta que són els de la platja... als lavabos de la competició no ens deixen passar... total, que l'Ada i jo, juntament amb altres dues noies acabem a un centre comercial tancat, demanant que ens deixessin entrar. Tenim sort i ens deixen passar, tornem cap a la zona trotant una mica per escalfar i seguim així pel passeig durant uns 20 minuts. Entrem al box, per esperar a la Vane, que trigava més del normal. Va resultar que el tram de natació eren 1100metres, en comptes dels 750 previstos. Quan va arribar, em va posar el xip a la cama i vaig sortir volant. Em tocava el tram de bici i volia fer un bon paper. La Vane neda molt bé i l'Ada corre molt i jo... no volia deixar l'equip en mal paper. Així que vaig apretar les dents i les cames i vaig intentar volar.

Portant a roda a un de l'equip

Gir de 180graus

 El circuit era bastant pla, només hi havia una petita pujada després d'ún túnel, però res complicat. Per posar algun inconvenient, el vent de cara i la quantitat de gent, que en algun tram es quedava una mica estret per poder passar. Tot i així, em vaig divertir i vaig fer els 17km del circuit en 32minuts! Crec que esta bastant bé per mi, tot i que les meves pulsacions anaven força altes.

Amb temps per saludar i tot!
Apretant les dents!
Vaig arribar a boxes i vaig donar el relleu a l'Ada, que va sortir volant, també. La Vane i jo ens vam posar en marxa de seguida per anar-la a buscar i entrar juntes a la meta. Finalment, la vam veure aparèixer i, cadascuna per un costat, la vam agafar i cap a la meta! 1h22minuts en total! Aquest temps ens va portar a la 8ª posició de la nostra categoria (23 equips de relleus femenins). Per ser la primera competició que fem d'aquest tipus, està molt be! A la propera... petem el crono! Però el millor que jo m'emporto és l'alegria per compartir quelcom, l'emoció, el ser un equip!!! I quin equip!!!




Entrada a meta! (Foto de Sergi Dàvila)

Gran Equip! (Foto de Lid Isart)



1 comentari:

  1. :) guapa!!! què bé ens ho hem passat!! a repetir! primer en un olímpic, després en un mitja i per últim... IM!! Barcelona 2014?? ;)

    ResponElimina