dissabte, 23 de juny del 2012

Potser em canvio de religió

Avui he sortit a pels 50km bike que em tocaven. Amb la ruta que tenia pensada (que ja li tinc ganes!), me'n sortien més de 60, i com que he sortit tard i feia molta calor, he decidit modificar-la sobre la marxa. Així doncs... pujada al coll d'Alforja, baixada i canvi de ruta per arribar fins a Reus. Pel camí, m'he enganxat a un grup de ciclistes de Riudecols, que molt amablement m'han fet un lloc dins el seu grup. Ells anaven a la Mussara i m'han convidat a seguir-los, però els he dit que ja la vaig fer la setmana passada. I un d'ells m'ha contestat: "la Mussara és com anar a missa: s'ha de fer un cop per setmana!". Així que res... potser m'acoplo a aquest tipus de religió.

Carretera a la Mussara des de Vilaplana
Perfil Reus-Coll d'Alforja-La Mussara-Reus
Pugem a comprovar si el repetidor de TV funciona...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada