dimarts, 19 de juny del 2012

Un REPTE en majúscules



Aquesta és la presentació del meu REPTE en majúscules d'aquest any: II Sailfish-Half Triatló de Berga.

1.9 KM SWIM

90 KM BIKE

21 KM RUN

Potser m'he precipitat... o no... el cas és que ho he pensat, ho he consultat i ho he fet: m'he inscrit al Half de Berga. I ara estic morta de por. Són distàncies que no he fet mai en competició. Per les meves característiques físiques, sí que crec que aniré millor en distàncies llargues, i la única cosa que em fa respecte són els 21km corrent. Si pateixo corrent-ne 10, fer-ne 21... Però vaja, confio en  que el meu entrenador, en Josh, em pugui portar a la línia de sortida, amb unes mínimes garanties d'acabar-lo. Però més que confiar en ell, haig de fer-ho primerament en mi. I entrenar dur i de forma constant. Aprofitant que és estiu i tindré una mica més de temps disponible, espero sortir-me'n. Sé que seran moltes més hores d'entrenament que fins ara i que potser la meva vida social se'n veurà afectada, però gaudeixo molt fent el que faig, i és per mi una gran satisfacció.

El dia 16 de setembre estaré a la línia de sortida a Berga. I SERE FINISHER.

6 comentaris:

  1. Què hi ha que tu no puguis fer??

    ResponElimina
  2. Gran Reto Judith!! Yo también me estrenare en la distancia half en Berga este año.
    Dicen que la bici es dura, pero por lo menos el paisaje es muy bonito.
    No te preocupes por la parte de correr, seguro que lo harás muy bien. No hay nada que no se pueda entrenar y a ti se te ve con muchas ganas.

    Saludos y ánimos con esos entrenamientos

    ResponElimina
  3. Guapa!!! Supernenas al ataque!! Nos vemos en la salida y en los entrenos previos! Jiji

    ResponElimina
    Respostes
    1. Por supuesto!!! Supernenas power!!! Iré al entreno de Julio. Qué nerviossss!!!

      Elimina
  4. Va ser el meu debut, i amb menys de 1/2 any d'entrenament, la vaig patir. No pateixis, segur que amb la carrega d'entreno que portes, la disfrutaras molt.
    La bici es dura, però la Mussara es un bon entreno tb.

    ResponElimina