dissabte, 16 de juny del 2012

Crònica del Trail de L'Hospitalet de l'Infant

Diumenge passat vaig córrer una de les Trail Series organitzades per Naturetime Events Outdoor, a L'Hospitalet de L'Infant. 9km de platja-muntanya que serien un complement perfecte per al meu entrenament de cursa. Hi havia molt poca gent inscrita, i de noies, vam ser finalment vuit. El meu company d'equip, en Magí, que també corria, em dèia que tenia possibilitats de fer alguna cosa, però jo ja sabia que acabaria en les últimes posicions. I així va ser. Vaig arribar la última, però en els temps globals, vaig quedar en sisena posició.

La cursa transcorria per la zona de platja i pujava una muntanya fins a 153m d'alçada, per tornar a baixar per l'altra banda, seguir baixant per una carretera asfaltada i enganxar amb el tram de platja de nou, passant pel càmping naturista per on em vaig colar... Al cap d'una estona, ja em vaig adonar que per allà no anava el recorregut... Vaig patir bastant durant tot el trajecte de pujada a la muntanya, veient que se'm escapava tothom i que allò cada vegada pujava més. Durant els 4 primers km, vaig anar estirant d'una noia que semblava ser que portava el meu ritme. Però a la baixada per la carretera, em va deixar enrere i vaig fer la resta de la cursa sola, en darrera posició.

Tot estava molt ben organitzar i senyalitzat amb cintes de coca-cola per tot el camí. Tres avituallaments molt complerts, butifarrada en arribar i entrega de premis i sortejos. Per tot això, crec que aquestes curses són molt recomanables de fer. Així doncs, repetiré el dia 4 d'agost, a la nocturna de 22km de Poblet a Prades.

Arribant

Última fitxada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada