divendres, 14 de setembre del 2012

Ultims entrenaments. Això ja està fet.

Ja ho tenim. Arriben les últimes hores abans de la Half. Enrere deixo moltes hores d'entrenament, menys de les que hauria d'haver fet, en sóc conscient. A vegades, entrenar es fa un suplici, però és necessari si es volen obtenir resultats. Encara tinc molt de marge de millora, fa menys d'un any que vaig començar a fer triatlons i si tinc paciència, constància i m'imposo l'autodisciplina de l'esforç, sé que puc arribar més enllà. Aquest últim mes m'he divertit entrenant. He vist que sóc capaç de córrer més ràpid que abans, d'aguantar més estona, de pedalar més kms, de nedar més temps... I tot això motiva, i empeny a seguir entrenant. Tot i que faci mandra, si...

Les últimes sortides en bici de molts kms (gairebé 100 i amb més de +1200m)
Amb Barcelona als meus peus!

Entrenaments matiners amb la calma de la muntanya
Natació en piscina natural!

Quan em vaig inscriure a la half, a mitjans de juny, estava molt nerviosa. Mirava els temps de tall i pensava que no seria capaç d'entrar-hi. Avui, tot i que no he fet mai una distància d'aquest tipus, estic segura que sí hi entraré. L'entrenament m'ha donat confiança i, malgrat tot, en Josh també. L'exigència, l'experiència i la seguretat que desprén m'han aportat molt, tot i que no ho sembli. Però per mi, tots els consells són vàlids i els vaig emmagatzemant, per fer-los servir més endavant (o no!).

Gràcies, Coach!

No puc tancar aquesta entrada sense donar també les gràcies a aquelles que m'han acompanyat i aguantat durant tots aquests mesos d'entrenament, Ada, Marta, Carme, Gemma i Carol. És bo tenir  amigues en qui recolzar-te i també que t'allunyin una mica de tot i t'aixequin quan estas "de bajón" (i et portin a fer mojitos).


I, em queda una nena! La que ha compartit amb mi entrenaments, nervis i xerrades, crits i molt bon rotllo. Acompanyada, les bogeries són més fascinants, i el Tourmalet es veu més assequible (nota per als ciclistes del Tour: pon una Vane en tu vida!). Gràcies Vane per tot el que m'has aportat durant aquest temps ( i espero seguir aprenent de tu durant molt temps més!).

Pequeñita, pero matona!!!
A la propera entrada, ja seré una HALF IRONWOMAN!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada