dimecres, 15 de febrer del 2012

Agafant la dinàmica

Ahir vaig fer-me la prova d'esforç (finalment!) i els resultats són els que m'esperava: no tinc res, tot és normal i tot esta bé. Les pulsacions em pugen molt de seguida, però un cop les he pujat, sóc capaç d'aguantar-les durant molta estona. El metge em va dir que el meu cor necessita bombejar més de pressa per fer arribar la sang a tots els teixits, perquè el volum de sang a cada batec és insuficient. Això s'arregla? Si. Com? ENTRENANT!!! Així que m'haig de posar les piles!!!

El meu entrenador, en Josh Ricart (@joshricart) també se les ha posat. Començo la 4ª setmana d'entrenament i a partir d'ara, els entrenaments seran sense pressa però sense pausa, en augment de forma gradual durant 3 setmanes i la següent de regeneració. Haig de mirar la dieta, que últimament em dóna per menjar a tota hora, sempre tinc gana, i entre l'entrenament i el menjar, he guanyat una miqueta de pes (ma mare estara contenta).

De moment, avui han tocat 2000 mts swim, amb exercicis de tècnica de natació i força. Segueixo necessitant algú que em dóni unes classes de natació! Em barallo bastant amb l'aigua... I després d'això, abdominals + estabilització postural.

Demà, bike. I potser em faig un regalet...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada